25 травня 2022

Підвищення кваліфікації директорів, завідувачів центрів, філій, заступників директорів, методистів, завідувачів відділів закладів позашкільної освіти

У період з 30 травня до 10 червня 2022 року відбудеться навчання за програмою підвищення кваліфікації «Розвиток професійних компетентностей директорів, завідувачів центрів, філій, заступників директорів, методистів, завідувачів відділів закладів позашкільної освіти». Керівник навчання - Вікторія Павлюх; керівник групи – Юлія Федорова.


Навчання здійснюватиметься в онлайн-форматі на платформі для проведення відеоконференцій Google Meet за покликанням https://meet.google.com/jrp-denx-gpw

Початок занять 30 травня о 8:30.

Повний розклад занять міститься за посиланням на головній сторінці сайту інституту.

Орієнтовні теми індивідуальних, колективних проєктів
та випускних творчих робіт
  1. Планування діяльності закладу позашкільної освіти.
  2. Національно-патріотичне виховання: сучасний аспект. 
  3. Особливості організації освітнього процесу у воєнний час.
  4. Організація дистанційного навчання у закладі позашкільної освіти.
  5. Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи закладу позашкільної освіти.
  6. Науково-методичне забезпечення освітнього процесу в контексті модернізації змісту позашкільної освіти.
  7. Технологія підготовки та проведення педагогічної ради.
  8. Особистісно зоорієнтоване виховання школярів в системі закладу позашкільної освіти.
  9. Співпраця загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти у створенні безпечного і здорового освітнього середовища.
  10. Використання інноваційних підходів у процесі реформування змісту позашкільної освіти 
  11. Формування патріотичних почуттів вихованців в умовах закладу позашкільної освіти.
  12. Зміст, форми та методи формування ціннісної сфери особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
  13. Формування базових компетентностей вихованців закладу позашкільної освіти.
  14. Формування ціннісного ставлення до здоров’я в умовах закладу позашкільної освіти.
  15. Формування активної життєвої позиції вихованців шляхом залучення до реалізації соціальних проектів. 
  16. Формування ціннісних орієнтацій особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
  17. Проєктування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
  18. Реалізація гуманістичних ідей педагогіки В. Сухомлинського в системі роботи закладу позашкільної освіти.
  19. Реалізація принципу багатокультурності у вихованні толерантної особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
  20. Організація допрофільної та профільної підготовки вихованців закладу позашкільної освіти.
  21. Система освіти  STEM та пошуково-дослідницька діяльність закладу позашкільної освіти.
Методичні рекомендації щодо виконання випускних робіт. http://koippo.kr.ua/arhiv/mr_kurs_rob_29.11.2012_3new.doc

24 травня 2022

Дитяче видання у вигляді коміксу «Мінна безпека не без Пека»

 Мінреінтеграції спільно з видавництвом «Ранок» розмістили у відкритий доступ книжку для дітей про мінну безпеку у вигляді коміксу «Мінна безпека не без Пека», яка розповідає про правила безпечної поведінки у разі виявлення вибухонебезпечних предметів.

Памятаємо! Дотримання правил поведінки в небезпечних ситуаціях може зберегти життя!

    Сюжет книжки «Мінна безпека не без ПЕКа» допомагає максимально просто розкрити складну тему у вигляді коміксу. А правильні дії головних героїв у ситуаціях, пов’язаних з мінами чи вибухонебезпечними предметами, стають взірцем для наслідування.

    Важливо, що за QR-посиланнями можна перевірити свої знання або переглянути корисне відео. Інтерактивність книжки допоможе в ігровій формі легше засвоїти матеріал.

23 травня 2022

Конкурс «Час не гай – напрям обирай!»

    Всеосвіта запрошує учнів 1-11 класів та дошкільнят до участі у конкурсі  «Час не гай – напрям обирай!», спрямованого на їх професійну орієнтацію. За задумом організаторів, він допоможе кожному учаснику вчасно виявити свої здібності та приховані таланти!

Мета конкурсу:

  • допомогти визначити свої здібності та уподобання серед шкільних предметів;
  • ознайомити з цікавими та актуальними професіями сьогодення;
  • отримати уявлення про те, що таке профорієнтація, в чому її суть;
  • зрозуміти, на що необхідно звернути увагу та як правильно вибрати сферу докладання зусиль так, щоб не довелося шкодувати про зроблений вибір.
Учасниками конкурсу  можуть бути як окремі учні, так і класні колективи.

Деталі за покликанням: https://vseosvita.ua/olympiad/s26?fbclid=IwAR0q_IleN2-KmMuthEreu40_4cSQ9Ghp8U5ZVMs51fgdodsnGJf00nttRNE


Панічна атака в умовах війни: як допомогти собі, дитині, людям поруч


Третій місяць поспіль наша психіка під пресом небувалого навантаження. Чимало людей стикаються не просто зі страхом, а з панікою. Може здаватися: «серце не витримає», «втрачаю свідомість», «божеволію», «задихаюсь». Людина дезорієнтована в просторі, не відчуває тіло, може бути в ступорі. Психологи Ольга Калашнік та Мирон Шкробут пояснюють природу панічних атак і дають прості й ефективні техніки, що допоможуть подолати навіть надсильний приступ страху.

20 травня 2022

Як допомогти дітям контролювати час у гаджеті


Екранний час – це можливість розвитку, спілкування з іншими в мережі. Але незважаючи на те, що інтернет став додатковою реальністю, де ми можемо проявляти себе та пізнавати нове, він не може повністю замінити реальне життя та живі стосунки. Освітній проєкт #stop_sexтинг пропонує педагогам та батькам топ правил для дітей та підлітків щодо поведінки в мережі та контролю за проведеним там часом, які дорослі можуть обговорити з ними.

Чому діти лаються під час війни та як із цим бути. 21 порада від психологині


Немає сенсу забороняти дітям говорити те, що вони хочуть. І якщо йдеться про лайливі фрази під час війни – це правило працює також. Натомість сенс є в тому, щоби вчити усвідомлювати, що, для чого та кому вони говорять, що таке емоційно забарвлена мова, для чого вона потрібна, які є правила комунікації між людьми та що ми хочемо цим донести.

“Лайка – це відреагування накопиченого через надмірний стрес, вона може виразити глибину переживання, якщо інші слова не підходять”, – пояснює психологиня в приватній практиці, інклюзивна тьюторка, спеціалістка дошкільної освіти Анастасія Абманова.

Чому діти лаються, як їм пояснювати, що це таке, що можуть зробити вчителі та батьки читайте далі...

19 травня 2022

Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні


Міністерство освіти і науки України повідомляє, що в умовах воєнного стану в Україні уживання психоактивних речовин та протиправна поведінка серед дітей чинять серйозну небезпеку для подальшого розвитку нашого суспільства, тому профілактика цього явища належить до найбільш пріоритетних соціально-педагогічних проблем.

Пропонуємо Вашій увазі лист Міністерства освіти і науки України від 13.05.2022 р. № 1/5519-22 з метою організації превентивних заходів з учнівськими колективами та популяризації серед дітей переваг здорового способу життя.

18 травня 2022

Методичні рекомендації і матеріали для проведення заходів до Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу

Відповідно до Постанови Верховної Ради України від 12.11. 2015 № 792- VIII «Про визнання геноциду кримськотатарського народу» встановлено День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу, який вшановується 18 травня.


Виходячи із зазначеного вище рекомендуємо протягом травня 2022 року провести в закладах освіти відповідні заходи до дня пам'яті жертв геноциду кримськотатарського народу. Методичні рекомендації і матеріали для проведення заходів додаються.

17 травня 2022

Підсумки майстер-класу «Технологія організації навчальної екскурсії у закладі позашкільної освіти»

17 травня 2022 року відбувся майстер-клас учителів-краєзнавців, керівників гуртків закладів позашкільної освіти «Технологія організації навчальної екскурсії у закладі позашкільної освіти» (керівники: Юлія ФЕДОРОВА, Юрій МИТРОФАНЕНКО, Сергій ПЛЯКА).

16 травня 2022

Конкурс медіатворчості "Війна нашими медіаочима"

    Академія української преси в партнерстві з  Директоратом дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України проводить конкурс медіатворчості «Війна нашими медіаочима».

    
   Медіатворчість є визнаним засобом подолання травм, спричинених  реальністю нашої країни - воєнним станом, бойовими діями, інформаційними атаками ворога - і є певним засобом розвитку та самовираження дітей і дорослих у інформаційному суспільстві, а також ресурсом для відновлення та нормалізації психічного стану.

    Учасниками конкурсу можуть бути: освітяни, учнівство, студенти, вчителі спільно з учнями з усіх регіонів України.

13 травня 2022

12 травня 2022 року відбувся практикум директорів закладів загальної середньої освіти, заступників директорів з виховної роботи, педагогів-організаторів, які впроваджують здоров’язбережувальні технології у закладі освіти, «Створення безпечного і здорового освітнього середовища у Новій українській школі» (Керівники: Юлія ФЕДОРОВА, Сергій ПЛЯКА).


Шановні колеги! Це стара вкрсія сайту.

 Щоб потрапити на нову версію сайту, перейдіть за покликанням: ХОДІМО!