20 квітня 2022
19 квітня 2022
Як діяти населенню під час атаки із застосуванням хімічної зброї
Хоча розробка, виробництво, накопичення та застосування хімічної зброї заборонені Конвенцією ООН, окупанти можуть порушувати ці зобов’язання та застосувати заборонені речовини як проти військових, так і цивільного населення. Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки пропонує рекомендації щодо виявлення ознак використання хімічної зброї, запобігання ураженню та надання первинної допомоги.
Діти переживають стресові події легко, якщо отримують правильну підтримку. Поради для батьків і вчителів
Як підлітку розпізнати онлайн-злочинця?
Практикум для бібліотекарів закладів освіти
Нагадуємо, що 20 квітня 2022 року відбудеться практикум для бібліотекарів закладів освіти "Бібліотека - територія креативних ідей та інновацій".
Навчання проходитиме в онлайн форматі на платформі для проведення науково-методичних заходів за покликанням: https://sites.google.com/koippo.in.ua/zachody2022/головна.
Початок практикуму о 9.00.
Чекаємо на плідну співпрацю!
18 квітня 2022
Запрацював український освітній чат-бот
Міністерство освіти і науки України повідомило про появу освітнього чат-боту в Україні EducationUaBot.
Чат-бот допоможе знайти необхідну інформацію про:
- пошук садочка, школи або коледжу за кордоном;
- онлайн-навчання в Україні;
- відновлення особистих документів про освіту;
- продовження викладання та роботи під час війни;
- повернення до навчання.
Стійкість для стійких: 20 коротких відео із практиками для дітей і дорослих
Дітей запрошують уявити, якою буде Україна після перемоги
Вчителів і батьків запрошують на онлайн-фестиваль освітніх альтернатив
- інтерв’ю з експертами в галузі освіти (пряма трансляція + запитання в текстовому варіанті);
- інтерв’ю з досвідченими експертами в галузі психології (пряма трансляція + запитання в текстовому варіанті);
- панельна дискусія з батьками та вчителями, які тимчасово обрали для себе і своїх дітей певні освітні опції в різних країнах, та готові структуровано поділитися досвідом.
15 квітня 2022
Підвищення кваліфікації заступників директора з виховної роботи, педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти
- Виховні традиції закладу освіти у системі формування цінностей особистості.
- Сучасні підходи до формування національно-патріотичних цінностей особистості.
- Роль учнівського самоврядування у формуванні громадянської та соціальної компетентності школярів.
- Виховання культури гідності дітей та учнівської молоді.
- Використання інтерактивних підходів у процесі формування системи цінностей учнів.
- Партнерство школи та громади у формуванні системи цінностей особистості.
- Особливості організації Уроків мужності, Днів пам’яті, тематичних Тижнів, волонтерських акцій тощо.
- Проєктування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку особистості.
- Формування морально-духовних цінностей особистості.
- Реалізація ідей педагогіки В. Сухомлинського у вихованні громадянина-патріота.
- Пошуково-дослідницька діяльність як складова формування ціннісних ставлень особистості та розвитку виховної системи закладу.
- Організація патріотичних та соціально спрямованих проєктів у закладі освіти.
- Реалізація превентивних та здоров’язбережувальних програм і проєктів у процесі виховання особистості.
- Організація та проведення моніторингу виховного процесу.
- Виховний потенціал екскурсій пам’ятними місцями рідного краю.
- Використання потенціалу навчальних предметів у системі національно-патріотичного виховання учнів.
- Педагог як співавтор освітнього та духовного простору дитини.
- Розробка та реалізація основних підходів «педагогіки партнерства» і взаємодії з громадськими організаціями, державними установами у формуванні системи цінностей особистості.
- В центрі уваги – дитина: поради Василя Сухомлинського в умовах Нової української школи.
- Роль учнівського самоврядування у формуванні соціальної компетентності школярів.
- Використання творчо-літературної спадщини Василя Сухомлинського у формуванні системи цінностей особистості.
ПОСІБНИК «РОЗМОВИ ПРО ВІЙНУ» ДЛЯ БАТЬКІВ І ОПІКУНІВ ДІТЕЙ
Психологи радять вислуховувати занепокоєння дітей щодо війни, говорити з ними та відповідати на поставлені запитання. Відкриті та щирі розмови захистять психіку дитини, а також допоможуть повернути відчуття безпеки. Крім цього, у такий спосіб батьки та викладачі зможуть заохотити дітей і підлітків бути допитливими.
Шановні колеги! Це стара вкрсія сайту.
Щоб потрапити на нову версію сайту, перейдіть за покликанням: ХОДІМО!