- дізнатися, що вже знає та відчуває дитина;
- зберігати спокій під час розмови;
- плекати співчуття, а не упереджене ставлення;
- вчити дитину допомагати іншим, розповідати їй про приклади взаємопідтримки;
- завершити розмову з турботою, щоб дитина була у стані спокою;
- надалі регулярно дізнаватися, як дитина почувається;
- обмежити для дитини доступ негативних новин;
- дбати про себе, щоб почуватися спокійно і бути для дитини взірцем.
20 червня 2022
Як говорити з дітьми про війну: поради від експертів ЮНІСЕФ
10 червня 2022
Питання безпеки: яким має бути укриття у закладі освіти
Кожен з учасників освітнього процесу – батьки, учні та студенти, працівники закладів освіти, органи управління освітою – вже зараз замислюється і запитує: яким буде освітній процес у новому навчальному році? Адже війна триває, наші війська захищають кожного з нас, нашу державу та українську ідентичність, на частині територій ведуться бойові дії, і здійснюються бомбардування та обстріли всієї території України. Поряд з тим заступник міністра освіти Андрій Вітренко повідомив, що з 1 вересня освітній процес в Україні продовжиться в режимі офлайн. Для цього всі школи мають бути забезпечені хоча б найпростішими укриттями. Служба освітнього омбудсмена підготувала роз’яснення щодо укриттів у закладах освіти та вимог до їх функціонування.
08 червня 2022
Що відбувається з мозком дитини у іншомовному середовищі?
Українські діти, що виїхали з мамами за кордон через повномасштабне вторгнення росії, опинились в іншомовному середовищі. Вони чують іноземну мову щодня, більшість намагається відповідати нею у школах, спілкуватися з однолітками. Що при цьому відбувається з мозком? Які переваги дає іншомовне середовище дитині? Та до яких проблем може призвести?
06 червня 2022
Військово-патріотичне виховання учнівської та студентської молоді в умовах боротьби за Україну
- Національна консолідація і боротьба за українську національну ідентичність в умовах війни Росії проти України.
- Актуальні проблеми і модернізація військово-патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в закладах освіти в умовах боротьби за Україну.
- Зв’язок фізичного виховання учнівської та студентської молоді в закладах освіти з підготовкою до захисту України в умовах сучасних викликів.
- Домедична допомога юнаків і юнок у підготовці до захисту України.
02 червня 2022
Простір позашкілля: скарбниця досвіду
31 травня 2022
Школярів запрошують на онлайн-урок з мінної безпеки
Онлайн-семінар за програмою "Школа подружнього життя"
25 травня 2022
Підлітків запрошують на заняття з профорієнтації
Підвищення кваліфікації директорів, завідувачів центрів, філій, заступників директорів, методистів, завідувачів відділів закладів позашкільної освіти
- Планування діяльності закладу позашкільної освіти.
- Національно-патріотичне виховання: сучасний аспект.
- Особливості організації освітнього процесу у воєнний час.
- Організація дистанційного навчання у закладі позашкільної освіти.
- Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи закладу позашкільної освіти.
- Науково-методичне забезпечення освітнього процесу в контексті модернізації змісту позашкільної освіти.
- Технологія підготовки та проведення педагогічної ради.
- Особистісно зоорієнтоване виховання школярів в системі закладу позашкільної освіти.
- Співпраця загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти у створенні безпечного і здорового освітнього середовища.
- Використання інноваційних підходів у процесі реформування змісту позашкільної освіти
- Формування патріотичних почуттів вихованців в умовах закладу позашкільної освіти.
- Зміст, форми та методи формування ціннісної сфери особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
- Формування базових компетентностей вихованців закладу позашкільної освіти.
- Формування ціннісного ставлення до здоров’я в умовах закладу позашкільної освіти.
- Формування активної життєвої позиції вихованців шляхом залучення до реалізації соціальних проектів.
- Формування ціннісних орієнтацій особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
- Проєктування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
- Реалізація гуманістичних ідей педагогіки В. Сухомлинського в системі роботи закладу позашкільної освіти.
- Реалізація принципу багатокультурності у вихованні толерантної особистості в умовах закладу позашкільної освіти.
- Організація допрофільної та профільної підготовки вихованців закладу позашкільної освіти.
- Система освіти STEM та пошуково-дослідницька діяльність закладу позашкільної освіти.
Шановні колеги! Це стара вкрсія сайту.
Щоб потрапити на нову версію сайту, перейдіть за покликанням: ХОДІМО!