22 липня 2020

Сестра малює крейдою «подорожі» для молодшого брата

Під час карантину багато дітей відчувають себе самотніми, навіть якщо вся сім’я вдома. Тому деякі малюки вигадують нові заняття, як розважитися на канікулах. Так, 14-річна Макайр Еверетта малює крейдою «пригоди» для свого 9-річного молодшого брата Камдена.

Брат і сестра з американського штату Іллінойс знайшли унікальний спосіб не лише розважити себе, а й прикрасити всю вулицю, тож сусідам це теж подобається, пише Bored Panda.


З початку карантину Макейр щодня малювала на тротуарі креативні «сцени» крейдою, а Камден «подорожував ​​ними по всьому світу» і позував для кумедних фотографій.

«У мене з’явилася така ідея, бо моєму братові й мені було нудно під час карантину. Після того як я зробила один малюнок крейдою, я попросила Камдена попозувати для фото, і брата це розвеселило, тому я зробила це знову», — розповіла дівчинка.

Тепер їхні сусіди стали свідками понад 100 творів мистецтва, але дует сестри та брата поки не планує зупинятися. Вони кажуть, що є ще багато пригод, тому вони хочуть продовжити.

14-річна дівчинка повинна повернутися до школи в середині серпня і планує малювати до того часу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Запрошуємо на новий сайт науково-методичної лабораторії виховної роботи, фізичної культури та безпечного освітнього середовища

Шановні колеги! Звертаємо увагу, що у 2023 році створено науково-методичну лабораторію виховної роботи, фізичної культури та безпечного осв...