18 січня 2022

Навчання за програмою підвищення кваліфікації бібліотекарів закладів освіти

    З 24 по 28 січня 2022 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» відбудеться навчання за програмою «Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників, які працюють на посаді бібліотекаря закладу освіти, та бібліотечних працівників закладів освіти»
Відповідно до листа КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» від 05.01.2022 № 2/04-14  http://koippo.kr.ua/arhiv/2022/list_koippo_2022_1.pdf  
навчання буде здійснюватися в очному форматі. 

   У рамках навчання передбачено лекційно-практичні заняття, можливість поділитися власними креативними ідеями ведення бібліотечної справи  в ході конференції з обміну досвідом (26.01) та захисту індивідуальних чи колективних проєктів, випускних творчих робіт (27.01), а також залік (27.01).

Орієнтовна тематика індивідуальних і колективних проєктів, випускних робіт

1. Аспекти партнерства з педагогами щодо формування основ інформаційної культури, культури читання та медіаграмотності учнів.
2. Аспекти розширення читацького середовища бібліотеки і закладу.
3. Бібліотечні новації – платформа для просування книг, розвитку інтелектуальної особистості читача.
4. Вебліографія як засіб розширення інформаційного простору користувача. Напрацювання вебліографічних посібників для різних галузей освіти НУШ.
5. Використання сучасних освітніх технологій при моделюванні бібліотечного процесу. 
6. Використання сучасних освітніх технологій при моделюванні бібліотечного процесу. 
7. Використання сучасної технологій у діяльності бібліотеки.
8. Виставки-інсталяції: практика створення та презентації.
9.  Віртуальна складова інформаційного простору бібліотеки: особливості створення.
10.  Досвід упровадження бібліотечних інновацій.
11. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб розширення читацького середовища. 
12. Інформаційно-комунікаційні технології: особливості впровадження у бібліотечний процес, практика використання. 
13. Нетрадиційні форми представлення бібліотечно-ресурсного фонду. 
14. Організація проєктної діяльності читачів. Приклади проєктів.
15. Практика створення власних веб-ресурсів. Презентація сайтів, блогів  бібліотеки чи бібліотекаря.
16. Постери як сучасна форма просування книги і мотивація читання.
17. Розробка програми та циклу занять з інформаційної культури та медіаграмотності (для початкових класів).
18. Розробка програми та циклу занять з інформаційної культури та медіаграмотності (для учнів базового рівня). 
19. Розширення інформаційного фонду бібліотеки: створення власної бібліографічних продуктів.
20.  Розширення інформаційно-освітнього простору бібліотеки і користувача: сучасні підходи. 
21. Роль та місце бібліотеки у розбудові Нової української школи.
22. Створення циклу інтерактивних бібліотечних ігор для учнів (за творами для дітей Василя Сухомлинського).
23. Сучасні підходи до наочної популяризації бібліотечних ресурсів. Презентація віртуальних виставок.
24. Сучасні підходи до наочної популяризації бібліотечного фонду.
25. Формування активного читацького середовища: використання сучасних технологій. 
26. Шляхи розширення інформаційно-ресурсної бази нової моделі бібліотеки закладу загальної середньої освіти: практичний аспект. 
 
Увага! Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт http://koippo.kr.ua/arhiv/mr_kurs_rob_29.11.2012_3new.doc  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні колеги! Це стара вкрсія сайту.

 Щоб потрапити на нову версію сайту, перейдіть за покликанням: ХОДІМО!