26 січня 2022

Розвиток професійних компетентностей керівників хореографічних гуртків, колективів та вчителів хореографії закладів освіти

У період з 31 січня до 11 лютого 2022 року на базі КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» відбудеться навчання за програмою підвищення кваліфікації «Розвиток професійних компетентностей керівників хореографічних гуртків, колективів та вчителів хореографії закладів освіти».

Відповідно до листа КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» від 05.01.2022 № 2/04-14 http://koippo.kr.ua/arhiv/2022/list_koippo_2022_1.pdf навчання буде здійснюватися в очному форматі.

31 січняпочаток занять о 10.30 (аудиторія № 419).

10 та 11 лютого відповідно до розкладу занять передбачено конференцію з обміну досвідом, захист випускних творчих робіт (індивідуальних та колективних проєктів) та залік.

Методичні рекомендації щодо виконання слухачами випускних робіт http://koippo.kr.ua/arhiv/mr_kurs_rob_29.11.2012_3new.doc 

Орієнтовні теми випускних творчих робіт,
індивідуальних та колективних проєктів
  1. Формування ціннісних ставлень у вихованців хореографічного колективу.
  2. Впровадження інноваційних виховних технологій в практику роботи хореографічного колективу.
  3. Розвиток творчої компетентності вихованців хореографічного колективу в умовах Нової української школи.
  4. Шляхи формування культурологічної компетентності у вихованців хореографічних гуртків, колективів.
  5. Становлення та розвиток виховного середовища дитячого хореографічного колективу як основа формування системи цінностей особистості.
  6. Формування ціннісного ставлення до здоров’я засобами хореографічного мистецтва.
  7. Творчо-постановчий процес в дитячому хореографічному колективі.
  8. Розвиток акторської майстерності вихованців хореографічного колективу.
  9. Розвиток художнього творчого мислення особистості в умовах хореографічного гуртка, колективу.
  10. Партнерська взаємодія соціальних інституцій та хореографічного колективу (гуртка) у формуванні ціннісних орієнтацій школярів.
  11. Сучасні технології «педагогіки партнерства» хореографічного колективу (гуртка) в умовах Нової української школи.
  12. Проєктування індивідуальної траєкторії виховання, навчання і розвитку особистості в умовах хореографічного колективу.
  13. Творче впровадження педагогічних ідей Василя Сухомлинського у практику роботи керівника хореографічного колективу.
  14. Технологія організації театрально-хореографічних свят та мистецьких акцій.
  15. Використання методу проєктів у практиці роботи керівника хореографічного колективу (гуртка).
  16. Соціальні та творчі проєкти в системі роботи хореографічного колективу, гуртка.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Запрошуємо на новий сайт науково-методичної лабораторії виховної роботи, фізичної культури та безпечного освітнього середовища

Шановні колеги! Звертаємо увагу, що у 2023 році створено науково-методичну лабораторію виховної роботи, фізичної культури та безпечного осв...