9 жовтня 2019 року на базі навчально-виховного комплексу «Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня № 3 - гімназія» проведено творчу лабораторію методистів методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад, міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад, які відповідають за виховну роботу і позашкільну освіту, та заступників директорів з виховної роботи з проблеми «Педагог як співавтор освітнього та духовного простору дитини».
Міцай Юлія Віталіївна, завідувач науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», кандидат педагогічних наук, очолила педагогів-новаторів Кіровоградщини. Колектив закладу гостинно зустрів учасників творчої лабораторії, присутніми були також головний спеціаліст Знам’янського міського відділу освіти Попова Тетяна Миколаївна, методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського» Пляка Сергій Миколайович.
Учасники творчої лабораторії прагнули побачити систему виховної роботи закладу, зарядитись позитивними емоціями, побачити практичну реалізацію новітніх та дієвих традиційних форм виховної роботи - саме такі очікування від зустрічі озвучили педагоги.
Попова Т.М. ознайомила присутніх із освітніми традиціями міста Знам’янки, охарактеризувала особливості закладу, його здобутки та потенціал. Міцай Ю.В. познайомила присутніх із основними підходами в реалізації програми «Нова українська школа у поступі до цінностей», наголосила на основних орієнтирах компетентнісного виховання особистості учня та формування ціннісного ставлення та практичних здатностей.
На теоретичному блоці заступники директора з виховної роботи закладу Алтухова Лілія Володимирівна та Москаленко Любов Іванівна ознайомили з інноваційною спрямованістю виховного середовища та охарактеризували виховні традиції закладу освіти у системі формування цінностей особистості. Москаленко Л.І. продемонструвала розроблений і запроваджений в роботу План роботи класного керівника та Щоденник для учня, де міститься необхідна інформація для педагогів та учнів НВК, що організовує та значно поліпшує роботу всіх учасників освітнього середовища.
Надалі учасники продовжили роботу за локаціями. І першою такою локацією стала творча зустріч освітян «Як створити виховне середовище Нової української школи», яку провела Андреєва Наталя Дмитрівна, класний керівник 2-А класу науково-педагогічного проєкту «Інтелект України». Ранкова зустріч, робота в групах, руханки, позитивне налаштування від пісень допомогли створити і відтворити атмосферу добра, піклування, дружби і щастя, які панують у освітньому середовищі закладу, у Новій українській школі. Яскраві моменти творчої зустрічі – позитивні налаштування, розриття поняття щастя, його складових.
Виховання через міжпредметну інтеграцію: формування духовної особистості в мовній освіті, - таку тему розкрила Давидова Світлана Миколаївна, учитель української мови та літератури. Тиха приємна мелодія та поетичні рядки слугували чудовою релаксацією і в той же час дали змогу побачити як вчитель працює над формуванням цінностей засобами рідної мови. Логічним продовженням став майстер-клас з кардмейкінгу «Красива осінь вишиває клени», під час котрого всі присутні під керівництвом Попової Лариси Миколаївни, учителя образотворчого мистецтва, власноруч виготовили листівку на згадку про творчу зустріч педагогів. Освітяни милувались роботами учнів та вчителів НВК оглядаючи організовану виставку на поступі до наступної презентаційної локації.
Учасники творчої лабораторії взяли участь у дискусійній платформі з теми використання девайсів в освітньому процесі. Сафонова Вікторія Вікторівна, учитель інформатики, окреслила переваги і недоліки, тож присутні мали змогу висловитись за і проти використання девайсів та гаджетів під час уроків та в позаурочний час. Пляка Сергій Миколайович, методист науково-методичної лабораторії виховної роботи і формування культури здоров’я КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», продовжив тему, представивши практично в який спосіб можна урізноманітнити та зацікавити учнів до співпраці з допомогою використання елементів діджиталізації культурної спадщини. Педагоги побачили нові можливості, форми проведення проєктів, квестів, тощо та виявили бажання скористатись такою новітньою технологією у своїй практичній діяльності.
Досвідом роботи гуртка Євроклуб «Lookinside» поділилась керівник гуртка Пащенко Каріна Сергіївна. Педагогам представлено діяльність у формуванні європейських цінностей та ініціатив молоді в освітньому середовищі. Петренко Віта Вікторівна, учитель української мови та літератури, показала як вчитель-предметник може працювати над формуванням нової людини, щомає критичний спосіб мислення, здійснює рефлексивні дії, є креативною і піклувальною.
Підводячи підсумки, педагоги висловили вдячність за проведення творчої лабораторії, припали до душі психологічно позитивний клімат спілкування, представлені новітні і традиційні форми роботи у освітньому просторі.
Немає коментарів:
Дописати коментар