09 березня 2022

Рекомендації щодо дій у разі відсутності водопостачання



Публікуємо інформацію, що робити при неможливості використання питної води з джерел централізованого водопостачання у населених пунктах.

Потрібно використовувати питну воду з бюветів та інших джерел нецентралізованого водопостачання (колодязів, шахтних криниць), пунктів розливу питної води (в тому числі пересувних) при їх наявності, фасовану бутильовану воду та воду в ємностях для індивідуального користування.

Зберігати воду питну потрібно у закритих ємностях. При цьому обов'язково позначити бірками з позначеннями «Вода знезаражена для пиття», «Вода для технічних потреб», «Вода для господарських потреб». Як правило, роблять 2-3-добовий запас.
Зверніть увагу, що воду з відкритих водойм потрібно використовувати  тільки для технічних цілей.

Для пиття та приготування їжі воду потрібно кип'ятити. Кип’ятіння є ефективним методом знезаражування води (кип’ятити не менше 10 хвилин від моменту закипання). Але навіть при зберіганні її у чистій і добре закритій ємності термін придатності не перевищує однієї доби.

Також нагадуємо телефони рятувальних та аварійних служб:
◾112 — Єдиний номер виклику всіх служб екстреної допомоги (диспетчер викличе бригаду потрібної служби)
◾101 — Пожежна служба
◾102 — Поліція
◾103 — Швидка медична допомога
◾104 — Аварійна служба газової мережі
◾0 800 501 482 —  телефон довіри СБУ

Немає коментарів:

Дописати коментар

Шановні колеги! Це стара вкрсія сайту.

 Щоб потрапити на нову версію сайту, перейдіть за покликанням: ХОДІМО!