25 квітня 2022

Від теорії до практики: граючи, долаємо кризу

   Незважаючи на воєнний стан в нашій країні, дорослі мають не забувати про необхідність розвитку наших дітей. Адже такі базові аспекти у розвитку, як самопрезентація, знайомство та комунікація з іншими, впевненість в спілкуванні - дуже важливі навички у житті кожної людини.

 Освітній Центр Верховної Ради України підготував добірку ігор, що допоможуть у розвитку вище згаданих якостей:

  •  Гра «Мій портрет і улюблене ім'я»
  Мета: емоційна розкутість, саморозкриття членів групи.

✏️ Правила гри: дітям пропонується пригадати, як називають їх оточуючі, тобто як називають їх мама і тато, родичі, друзі. Потім потрібно вибрати найулюбленіше ім'я і записати його в альбом. Після цього дітям пропонується намалювати свій портрет.

- Інструкція для дітей: «У кожної людини є своє ім'я, хоча деякі з них повторюються. Напевно, у вашому класі, дворі є хлопчики і дівчатка, у яких однакові імена. Ви, можливо, помічали, що різні люди змінюють або переінакшують ваше ім'я або щось додумують. Подумайте над цим і згадайте всі ті імена, якими вас називають, а потім виберіть те ім'я, яке найбільше вам подобається, і запишіть його в зошит або альбом. Записали? А тепер тут же намалюйте себе, свій портрет».

  • Гра «Я — хвалюся»

Мета: розвиток у дітей інтересу до себе, навичок приймати і не засуджувати себе занадто, усвідомлювати себе та інших як унікальних людей.

✏️ Правила гри: дітям потрібно назвати по 2-3 справи, які вони можуть робити краще за інших.

 - Інструкція для дітей: «Кожна людина вміє робити щось краще за інших. Але нерідко оточуючі люди навіть не знають про це. Зараз ми з вами зберемося у велике коло, і кожен розповість про ті речі, які виходять у нього краще за всіх. Називайте по дві-три справи або вміння. Уважно слухайте одне одного, і ви побачите, як багато ми всі разом вміємо».

  • Гра «Це — Я»

  Мета: подивитися на себе зі сторони, вчитися виражати себе в русі.

✏️ Правила гри: діти утворюють велике коло. Потім по черзі виходять в центр, називають своє ім'я і вертаються на місце. Група повторює ім'я, манеру рухатися і говорити того, хто щойно був у центрі. Людина, чиє ім'я називається, спостерігає за цим з боку. Починати вправу краще ведучому.

- Інструкція для дітей: «Зараз ми з вами, діти, станемо у велике коло і пограємо. Кожен по черзі буде виходити в центр і називати своє ім'я. Потім повернеться на своє місце. А ми всі разом відразу ж повторимо його ім'я, манеру рухатися і говорити. Тож почнемо. Я буду першим».

Піклуємось про психологічний та моральний стан наших дітей!

Все буде Україна!

Джерело:  Освітній Центр Верховної Ради України 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Запрошуємо на новий сайт науково-методичної лабораторії виховної роботи, фізичної культури та безпечного освітнього середовища

Шановні колеги! Звертаємо увагу, що у 2023 році створено науково-методичну лабораторію виховної роботи, фізичної культури та безпечного осв...